Scrap * Smash book

Al een tijdje zit ik met een idee in mijn hoofd om een smash book te maken. Nu vragen jullie je natuurlijk af wat een smash book is. Lees dan snel verder!!

smash book .

Een smashbook is een boekje waarin je al je creativiteit kwijt kan, zoals tekeningen, tekstjes, foto’s en ga zo maar door. Je zou het dus eigenlijk kunnen vergelijken met een plakboek van vroeger.

Afgelopen weekend ben ik dan ook op pad geweest om eens een leuk notitieboekje uit te zoeken en uiteindelijk heb ik die gevonden bij de Wibra. Ook heb ik daar pagina wijzers meegenomen, deze hebben leuke tekstjes en je kunt ze zo ergens bij plakken.

smash book

Het notitieboekje was 1,99 en de pagina wijzers waren 29 cent,zoals je ook kunt zien 😉

Thuis kreeg ik het idee om de voorkant van het boekje te gaan pimpen. ik heb een foto en wat tekst in verschillende stylen uitgeprint en heb het opgeplakt. Dit heb ik gedaan met dubbelzijdig plakband. Zorg wel dat je de dubbelzijdige plakband zo dicht mogelijk aan de rand van het papier doet, zodat het minder snel loslaat. Ook had ik nog leuke zwarte plakranden thuisliggen en deze heb ik dan ook gebruikt aan de linkerkant.

Uiteindelijk is dit het resultaat:

smash book .

Ik vind hem goed gelukt en ik zal jullie binnenkort laten weten hoe hij er van binnen uit ziet:)

Hebben jullie ook een smash book en wat zetten jullie er vooral in?

Liefs Richella

Een gedachte over “Scrap * Smash book

Geef een reactie

