Nagellak remover pads

Vandaag even een artikeltje over nagellak remover en nagellak. Lezen jullie mee?

nagellak

Vandaag heb ik mijn oude nagellak eraf gehaald. Dit heb ik gedaan met de nagellak remover pads van de Action. Deze pads zijn zonder aceton en deze pads hebben een aardbei geur. deze pads kosten 99 cent per 60 pads.

Dit staat er op de verpakking van de pads:

“lifecare nagellak remover pads verwijderen nagellak snel en effectief. De pads bevatten een speciale formule zonder aceton, die de nagels niet uitdroogt en de nagelriemen verzacht.”

Nadat ik mijn oude nagellak er af had gehaald met de pads, voelden mijn vingers erg vet aan door de pads. Dit is ook echt het enige nadeel van de pads vind ik zelf.
Verder wordt de nagellak goed verwijderd en ruikt hij inderdaad naar aardbei. Erg lekker.

Na het removen moest er natuurlijk ook even weer een nieuw nagellakje op. Ik heb gekozen voor een nagellakje van Essence colour & go nummer 104-sweet as candy. Ik heb gekozen voor dit kleurtje, omdat het een lekker zacht kleurtje is.

Hieronder zie je het resultaat:
nagellak 2

gebruiken jullie ook de nagellak remover pads en wat vinden jullie er van?

Liefs Richella

Geef een reactie

