Make up * mini shoplog Action

Heey,

Zoals velen waarschijnlijk wel weten, kijk ik vaak even bij de Action. Ook vandaag was ik daar weer te vinden.
Benieuwd wat ik heb gekocht? Kijk dan snel verder.

1.

Zoals op de foto al te zien is heb ik het volgende gekocht:

– 1 x Max lipgloss
– 1 x Max Base Coat
– 3 x Max nagellak

Laten we beginnen bij de Max lipgloss. Dit staat er achter op de verpakking:

Deze lipgloss bevat vitamine E en amandel olie.

Ik heb eens even uitgezocht wat die vitamine E nou precies inhoud. Normaal gesproken zou in eerste instantie denken dat het dus een gezonde lipgloss is door de vitamine E die er in zit. Maar nu het volgende: Vitamine E heeft niks met het woord ‘gezondheid’ te maken. Vitamine E beschermt de lipgloss met name tegen zuurstof.

De lipgloss heeft aan de zijkant een spiegeltje en in de dop zitten ledlichtjes, zodat je altijd kunt zien hoe je de lipgloss aangebracht hebt.

Ook heeft deze lipgloss een lekker zacht kleurtje en een glittertje. Deze lipgloss kost 1,69

4

Dan over naar de Base Coat van Max.

3

Een basecoat is onmisbaar bij het lakken van je nagels. Het is een basislaag die er voor zorgt dat je nagellak langer blijft zitten en hij voorkomt dat je nagels verkleuren door de nagellak

Dit staat er achter op de verpakking:

BASE COAT for strong and healthy nails. Calcium treat is een base coat waaraan calcium gel is toegevoegd. Het beschermt de nagels en helpt het afschilferen van nagels voorkomen.

Deze basecoat kost 0,59.

Dan de 3 nagellakjes van Max. Deze kosten 0,49 per stuk.

2

Ook heb ik natuurlijk nog 3 tips om de nagellak langer mooi en de glans perfect te houden:
1 – Breng eerst een transparante basislak (basecoat) aan. Een basislak beschermt je nagels.
2 – Breng dan de gekleurde lak aan.
3 – Tot slot breng je nog een transparante topcoat aan.

Hieronder zien jullie het resultaat van de nagellak. Jammer genoeg moet je wel eerst 3 laagjes aanbrengen voordat de nagellak een beetje wil dekken.

nagels

Dit was mijn mini-shoplog van vandaag. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en dat jullie snel weer een kijkje komen nemen!!

Wat vinden jullie goede nagellak?

Liefs Richella

2 gedachtes over “Make up * mini shoplog Action

Geef een reactie

