Scrap * Twisted Easelkaart

Heey,

Vandaag ben ik weer eens creatief bezig geweest met lijm en papier. Benieuwd wat ik gemaakt heb? Lees dan snel verder.

TE 1

Wat heb je nodig:
– snij apparaat
– schaar
– papier
– lijm
– kleine halve plakpareltjes
– kleine taartranden
– (ingekleurde) stempel

TE 4

Deze Twisted Easelkaart heb ik zelf gemaakt. Het is toch wat origineler dan een gewone kaart. Ik ben benieuwd wat jullie van de Twisted Easel kaart vinden!

Design-papier, kleine taartranden, en halve plakpareltjes zijn van de Action
Stempel is van Magnolia. De stempel heb ik ingekleurd met Distress Ink.

Natuurlijk wil ik jullie ook laten zien hoe ik de Twisted Easelkaart gemaakt heb.

Ik heb een kaart van 13 x 13. Zoals je op de foto ziet, maak je in de voorkant van de kaart een diagonale vouw.

TE 2

Op de hoek die gevouwen is, kun je nu leuk design-papier plakken van 13 x 13. Doe alleen lijm op de hoek die gevouwen is !!

TE 3.
Ook kun je de binnenkant van de kaart beplakken.
Als je dat gedaan hebt, kun je hem beplakken zoals je zelf wilt.

TE 5

Zorg er wel voor dat de voorkant van je kaart een steuntje heeft op de binnenkant van de kaart, zodat hij mooi blijft staan!

TE 6

Veel plezier bij het maken van de Twisted Easelkaart! Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vonden, dus laat ook een reactie achter 🙂

Liefs Richella

2 gedachtes over “Scrap * Twisted Easelkaart

  1. Nou, ik zou zeggen: ga naast nagellakken ook maar weer lekker kaartjes maken! Deze is mooi! Heel leuk modelletje. Ik maak al een heel wat jaartjes kaarten, maar ik heb nog nooit een easelkaartje gemaakt. Ik wist niet dat het zo eenvoudig was, leuk hoor! *Komt op mijn to-do*

Geef een reactie

