Mini shoplog Trekpleister

Heej,

Vandaag ben ik even bij de Trekpleister geweest en heb er een paar dingen gekocht. Benieuwd wat ik heb gekocht?
Kijk dan snel verder!!

IMG_1957

In de folder van de trekpleister stond de volgende aanbieding:

mascara

Ik heb ze allebei gekocht. De roze mascara heeft een gewone rechte borstel
IMG_1959
NYC Big Bold Mascara – 4,29 3-,

De groene mascara heeft een kromme borstel. Deze moet zorgen voor (extra) krul in de wimpers.
IMG_1957
NYC Big Bold Curl Mascare – 4,29 3-,

Ook kwam ik deze blush nog tegen. Deze multicolour blush is van Catrice. Het is een blush van de LIMITED EDITION CANDY SHOCK.
IMG_1962
Catrice CO1 Sugar Shock – 2,50

Ik heb niet zo veel gekocht, maar ondanks dat hoop ik dat jullie het toch leuk vonden.

Hebben jullie zelf ervaring met een multicolour blush?

Liefs Richella

Geef een reactie

