Nieuwe telefoon !!

Heej,

Woensdag heb ik bij de Saturn een nieuwe mobiel besteld. Donderdag had ik hem al in huis. Benieuwd welke telefoon ik heb gekocht?

dsbfbf

En dit is hem dan: Mijn Nokia Lumia 620.

IMG_1967

Deze telefoon is een Windows 8 Phone. Wel behoorlijk wennen als je een Android had, maar het duurt niet lang, want je hebt het zo onder de knie

IMG_1968

Dit is het Windows startscherm. Je kunt de kleuren zelf instellen.

Ik ben er in ieder geval super blij mee:)

Hebben jullie al ervaring met een Windows 8 Phone?

Liefs Richella

Een gedachte over “Nieuwe telefoon !!

Geef een reactie

