Ik ga weg en neem mee ….

Heej ,

Vandaag laat ik jullie zien wat er voornamelijk in mijn tas zit als ik weg ga. De dingen die ik laat zien, zijn de belangrijkste spullen die ik mee neem.
Benieuwd wat er allemaal in de tas zit?? Kijk dan snel verder

IMG_1985

Ik ga dus nooit weg zonder een tas met de belangrijkste spullen..

IMG_1984

Dit is de tas waar ik vaak mee weg ga. Er past genoeg in en hij sluit ook nog eens makkelijk. Deze tas komt van de Primark

En wat gaat er dan allemaal in die tas?:

– natuurlijk mijn agenda. Ik neem altijd mijn agenda mee voor notities en kleine onverwachte aantekeningen.
IMG_1975

– en zoals veel meiden ga ik ook echt niet weg zonder een tasje met make-up. Dit tasje komt ook van de Primark Mijn make-up komt van Action, Trekpleister en DA.
IMG_1977

– Natuurlijk heb ik altijd mijn portemonnee mee. Er zit van alles in ; van ziekenhuispasjes tot foto’s.
Ik ben erg blij met mijn portemonnee van de Riverdale. Je kan deze portemonnee ook gebruiken als clutch.
IMG_1979

– natuurlijk even een pen mee voor de onverwachte aantekeningen. Is dan wel handiger als je een pen bij de hand hebt.
IMG_1982

– Ook heb ik altijd wel een geurtje in de tas. Deze keer is het Mexx Magnetic. Ik vind dit een lekker fris geurtje en zoals je ziet heb ik net weer een nieuwe.
IMG_1981

– Met dit heerlijke weer is het altijd makkelijk om een zonnebril in de tas te hebben. Ik heb hem zelf wel altijd bij mij, omdat ik een zonnebril op sterkte heb. Als ik met zonnig weer geen zonnebril op heb, krijg ik migraine. En dat heb ik toch liever niet.

IMG_1980

– En als laatste natuurlijk ‘Mijn NIEUWE mobiele telefoon!!’ Ik ga echt niet weg zonder telefoon. Stel je voor er gebeurt onderweg wat of er gebeurt iets waardoor je later bent op plek van bestemming, dan moet je wel iemand kunnen bereiken

IMG_1968

Dit neem ik dus allemaal mee als ik weg ga

Nemen jullie nog meer dingen mee?

Liefs Richella

Een gedachte over “Ik ga weg en neem mee ….

Geef een reactie

