Tag : Dit of dat

Heej,

Ik zie de hele week al allerlei leuke tags voorbij komen. En natuurlijk moest ik ook even een tag plaatsen.

Lezen jullie mee?

IMG_1679

Daar gaan we dan:

mode

Mode:
– spijkerbroek of joggingbroek:
Dan toch een spijkerbroek, je kan het overal mee combineren en het zit gewoon lekker. Alhoewel ik een joggingbroek in de wintermaanden toch ook wel erg lekker vind.

– lange mouw of korte mouw:
korte mouw, omdat het dan ook gewoon mooi weer is.

– jurken of rokken:
Dan toch liever een jurkje. Ik houd van die schattige jurkjes.

– streepjes of ruitjes
Streepjes, waarom weet ik niet, maar ruitjes daarbij moet ik denken aan Schotland. haha

– teenslippers of sandalen:
ik draag liever teenslippers, maar een leuk sandaaltje ontbreekt ook niet bij mij

– oorknopjes of oorhangers:
ja dat is een typisch iets. In de zomer draag ik meer oorknopjes en in de winter draag ik oorhangers. Vraag me niet waarom, maar dat is gewoon zo. haha

– kettingen of armbanden
Armbanden, ik vind dit een mooier accesoire

– hakken of platte schoenen:
HAKKEN!! zeker weten, maar in verband met mijn opleiding als pedagogisch medewerker is het verstandiger om goeie platte schoenen te dragen 😉

– jasje of vest
Liever een lekkere vest die je snel aan kan trekken als het wat koeler word:)

P1040018
Make-up:
– blush of bronzer:
ik gebruik liever een mooie blush

– lipgloss of lipstick:
Lipgloss, omdat ik wel houd van een beetje glans en glitter.

– eyeliner of mascara:
Ik ga nooit van huis zonder make-up. Mijn mascara gaat daarom ook voor de eyeliner, maar eigenlijk heb ik ze altijd allebei op.

– foundation of concealer:
foundation, ik gebruik zelf de BB foundation van Garnier. LOVE IT!!

– neutraal of kleur:
kleur natuurlijk, helemaal met dit mooie weer. Ik ga voor de vrolijke gekleurde look:)

– oogschaduw in vaste vorm of oogschaduw in poedervorm
Oogschaduw in poedervorm

– kwasten of sponsjes
Kwasten, zoveel mogelijk verschillende kwastjes:) ja daar word ik blij van!

IMG_2052
Nagels:
– Lang of kort:
liever lang, want dan lijkt de nagellak ook wat mooier vind ik zelf. Maar in verband met school en stage is het toch vaak kort 😉

– acryl of natuurlijk:
gewoon lekker natuurlijk

– felgekleurd of donker:
felgekleurd, vooral die neon kleuren vind ik nu helemaal super!!

– met nailart of zonder nailart
Nailart vind ik opzich wel leuk, maar gewoon 1 kleurtje is ook goed. Ligt er maar net aan wat voor kleding je erbij draagt.

P1040027
Lichaam:
– parfum of bodyspray
parfum en dan een lekkere frisse geur,ja..

– lotion of body butter
liever een lotion. Ik heb het beide niet vaak op, maar als ik dan moest kiezen, toch een lotion.

– douchegel of zeep
een lekkere douchegel en dan vooral die van Dove

foto
Haar:
– krullen of stijl:
ik heb van mezelf stijl haar, maar vind krullen wel heel erg mooi

– knot of paardenstaart
zo’n donutknot, ja dat vind ik echt leuk!

– schuifspeldjes of knipjes
schuifspeldjes

– haarlak of gel
haarlak, van gel gaat je haar er zo viezig glanzend uit zien.

– lang of kort
lang, ik wil het ook nog wat langer en dan mooi van allerlei vlechten er in..

– licht of donker
donker, hoe donkerder hoe beter

– lok of pony
een lok

– los of vast
vast en dan leuk opgestoken, alleen lukt dat bij mijzelf nog niet zo goed. Ik heb hier namelijk niet echt geduld voor haha.

IMG_1499
Overig:
– regen of zonneschijn
zonneschijn natuurlijk, heerlijk die korte broeken, lekker bruin worden en lekker zwemmen.

– zomer of winter
uhm dan toch de zomer, maar al vind ik de wintermaanden ook wel erg gezellig

– herfst of lente
lente

– chocolade of vanille
chocolade en dan vooral pure chocolade!!

– westen of oosten
maakt me niks uit, als het maar gezellig is daar ;P

Dit was mijn tag, ik hoop dat jullie hem leuk vonden en neem hem gerust over !!
Laat me even weten wat jullie er van vonden..

Liefs Richella

6 gedachtes over “Tag : Dit of dat

  1. Wat een grote en leuke tag zeg 🙂 Veel dingen zijn heel herkenbaar zoals het jurkjes dragen en het zelf stijl haar hebben maar krullen mooi vinden! Leuk om te lezen, zo leren we je wat beter kennen! Ik ben je gaan volgen via bloglovin :)!

    Liefs van Rosie

Geef een reactie

