Ordenen maar!!

Heej,

ordenen maar

Vandaag heb ik eens even mijn sieraden en nagellak geordend. Ik ben best tevreden over het resultaat.
Benieuwd naar het resultaat? Kijk dan snel verder..

Ik had eerst al mijn sieraden bij elkaar in, in een grote bak, maar dit werkte echt niet. Als ik een ketting wilde pakken,zaten er allemaal andere sieraden aan vast. Ik besloot om ze eerst te ordenen en daarna soort bij soort te doen.

IMG_2145
In de linker pot zitten:
bovenin: mijn oorbellen (hangers)
middenin: mijn kettingen
ondering: oorknopjes, ringen en horloges

En in de rechterpot zitten mijn armbanden

Daarna ben ik ook bezig gegaan met mijn nagellakjes. Die stonden eerst in een groot dienblad, maar ook dit begon me steeds meer te ergeren, omdat het behoorlijk rommelig leek.
Vanmiddag ben ik nog snel even naar de Action gereden en heb daar een letterbak gekocht. Een beetje beplakken met papier en dan is dit het resultaat:
IMG_2147
Het heeft even geduurd, voordat het er allemaal in stond, want het was met sommige potjes passen en meten, MAAAAR het is gelukt 🙂

Ook had ik nog sponsjes van de Big Bazar liggen. Die heb ik , zoals je hieronder ziet, ook in een pot gedaan.
IMG_2146

Zo is alles toch weer netjes 🙂

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden!!

Hoe ordenen jullie je sieraden en nagellak??

Liefs Richella

2 gedachtes over “Ordenen maar!!

  1. Ik kom ook even op jouw blog snuffelen hoor! Ik hou van orde, heerlijke post is dit! Ik heb mijn washi tapejes in een letterbak, bijna hetzelfde dus haha! Leuk gedaan met het beplakken van de achterwand, dat staat nog op mijn to-do. 🙂 Ik heb nog getwijfeld mijn tapejes in zo een pot te doen als waar jouw armbanden nu in zitten, maar het leek me zo onhandig als ik precies de onderste nodig zou hebben. 😉 Dus maar niet gedaan, het praktische aspect won van het leuke-zicht-aspect. Groetjes! Miranda

Geef een reactie

