vakantie Limburg

Heej,

Vorige week ben ik ,samen met mijn ouders, broertje en zusje, een midweekje naar Limburg geweest.
IMG_2095

maandag kwamen we om half 3 aan in Arcen, een plekje in Limburg. Het huisje was erg netjes, leuk ingericht en er was behoorlijk wat luxe: vaatwasser, sunshower, senseo-apparaat etc.
luxe

dinsdag zijn we naar Venlo geweest. We hadden lekker weer en hebben een heerlijk sunday ijsje gegeten op het terras.
WP_20130806_007
Bij de Action heb ik nog removerpads gekocht, omdat ik dat vergeten was mee te nemen :$. En bij de Kruidvat kocht ik nog mascara. Ze hadden de aanbieding van Essence 1+1 gratis en dat kon ik natuurlijk niet laten liggen.
sieraden
De oorbellen die ook op de foto’s staan heb ik van mam gekregen 🙂

woensdag zijn we natuurlijk ook weer even weg geweest. Deze keer naar Venray. Helaas regende het vandaag de hele dag en was het winkelen dan ook van korte duur. Maar toch ik heb ik nog wat gekocht en gekregen:).
Bij de Big Bazar kocht ik deze 2 lakjes. Ze waren maar 1 euro per stuk!!
IMG_2101 (2)
Ook kocht ik bij de Big Bazar nog een zak met sponsjes ( 24 stuks voor 2-, ) Dat was het proberen waard, in ieder geval voor mijn nagels.
IMG_2104
Bij de Van Haren kreeg ik deze leuke schoenen van mam..Ik ben er echt blij mee. Je kunt ze bijna overal bij aan doen
IMG_2110

donderdag zijn we eerst naar Montfort gegaan. Daar was een modelbouwwinkel en pap en mijn broertje hebben allebei helikopters en sinds kort ook een vliegtuig. Mijn moeder, zusje en ik hadden eigenlijk geen zin om heen te gaan, maar ze waren tenslotte ook met ons mee geweest naar de winkels.
Pap zei voor de grap dat er ook een Primark was daar. Maar toen we daar kwamen was dit het winkeltje wat er naast stond:
P1040045
We moesten er wel om lachen. Dit was wel HEEEEEL toevallig :p
Nadat we in Montfort uitgekeken waren, zijn we nog even naar Roermond geweest. Daar heb ik nog dit jurkje gekocht.
IMG_2183
Wat een schatje he?

Vrijdag zijn we weer naar huis gegaan. Het was een echte shopvakantie, zeer geslaagd dus. Ook hadden we voor de rest heerlijk weer. We hebben ons prima vermaakt

wat vinden jullie van de dingen die ik gekocht en gekregen heb??

Liefs Richella

4 gedachtes over “vakantie Limburg

Geef een reactie

