verjaardagskaart

Heejheej,

Normaal post ik nooit 2 berichten op 1 dag, maar dit wilde ik jullie toch even laten zien.
IMG_2200

Vanavond ben ik nog even creatief bezig geweest.
Ik ben begonnen met het lint op te plakken, zodat ik het kaartje dicht kan doen met een strikje.
IMG_2199

Daarna heb ik een groen papier opgeplakt voor de ondergrond. Daarna heb ik een cupcake gemaakt en die erbij op geplakt.
Daarna kon de magnolia stempel er ook bij op.

IMG_2202

Zo is hij geworden:
magnolia

Details:
IMG_2201
Kleine plakdiamantjes – love it –

En dan het strikje waarmee je het kaartje dicht kunt doen:
IMG_2203

Ik vind hem echt leuk geworden 🙂

Wat vinden jullie van het kaartje en zijn jullie ook wel eens creatief bezig?

Liefs Richella

4 gedachtes over “verjaardagskaart

Geef een reactie

