How to make: nagels met pearl beads

Heej,

Vandaag een bericht over nagellak met pearl beads.
Kijken jullie mee?
IMG_2350

Afgelopen vrijdag ben ik met mijn tante, haar man en haar dochtertje naar de Primark in Bremen geweest (shoplog volgt nog )Daar kreeg ik deze nagellak van mijn ‘allerliefste’ tante

IMG_2351

Zorg er eerst voor dat je nagels helemaal schoon zijn. Daarna doe je een base coat op je nagels. Dit zorgt er onder andere voor dat de nagellak langer blijft zitten.
Als de base coat goed droog is, doe je het eerste laagje nagellak erop.

IMG_2352

Nadat het 1e laagje nagellak goed droog is , breng je het 2e laagje aan. En dan doe je ook direct de pearl beads op de nagel(s) waarop je het wilt hebben.
Met dit als resultaat:
IMG_2353

IMG_2354

TIP: Ga NIET met een transparante top coat over de pearl beads, hierdoor gaan de kleuren van de pearl beads af. En dat willen we natuurlijk niet 😉

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden. Werken jullie ook wel eens met de pearl beads/kaviaar nagellak?

Liefs Richella

3 gedachtes over “How to make: nagels met pearl beads

  1. Pingback: Shoplog Primark | richellas-creations

Geef een reactie

