Shoplog

Heej ,

Vandaag is het weer eens tijd voor een shoplog.. Vanmorgen was ik met moeders even bij de Trekpleister.. en wat zag ik daar?? een grote bak met opruiming!!! Benieuwd wat ik heb gekregen?? Kijk snel verder.

IMG_2479

Allereerst wil ik jullie de oogschaduw laten zien. Ik vond het een erg fris kleurtje en kon hem dan ook niet laten liggen.
IMG_2473
Dit is de oogschaduw van Essence – nr 66 – Peppermint ice cream. En hij was nu maar 50 cent!!

Ook zaten er nagellakjes in de opruimingsbak..
IMG_2472
Van links naar rechts: 118 little miss sunrise – 124 wanna say hello – 124 wanna say hello. Nu denken jullie vast: hoe kan dat nou het is toch echt een andere kleur , Ja dat klopt inderdaad, maar het is vast een foutje geweest. Maarja iedereen maakt wel is een foutje toch? 🙂 Deze nagellak was ook 50 cent per stuk!

Als laatste zag ik deze lipcream en lipgloss
IMG_2469.
De eerste 3 zijn lip creams en de laatste is een lipgloss
Van links naar rechts: 02 smooth berry – 01 velvet rose – 04 silky red – 10 pretty witty.
Ook deze lipcreams en lipgloss waren 50 cent per stuk !!

IMG_2488

Ik ben weer erg blij met mijn nagellakjes, oogschaduw, lipgloss en lip creams!

Houden jullie ook zo van deze koopjes en zijn jullie zelf ook al bij de Trekpleister geweest hiervoor?

Liefs Richella

13 gedachtes over “Shoplog

  1. Pingback: Essence colour &go *wanna say hello* | richellas-creations

Geef een reactie

