Essence colour &go *wanna say hello*

Heej,

Ik heb al een tijdje geen bericht meer achter gelaten op mijn blog, maar school is weer begonnen en het is weer drukdrukdruk. Vandaag kon ik even tijd maken voor een berichtje nagellak.

IMG_2492

Deze nagellak hebben jullie al voor bij zien komen in de shoplog van de Kruidvat
IMG_2472

En vandaag heb ik de middelste eens even uitgeprobeerd.
Hierbij het resultaat:

Richellas

Ik ben helemaal verliefd op dit kleurtje. het is een mooi warm kleurtje en hij dekt ook zeker erg goed!! Dit is nummer 124 wanna say hello. Ik heb op de foto 2 laagjes aangebracht, maar met 1 laagje dekt hij ook al prima!!

Hebben jullie veel nagellak van Essence? en wat vinden jullie van het kleurtje??

Liefs Richella

8 gedachtes over “Essence colour &go *wanna say hello*

Geef een reactie

