Bloggers Tag!!

Heej,

Vandaag is het weer tijd voor een tag.
my

Is je natuurlijke haar stijl of gekruld?
Mijn natuurlijke haar is stijl, ook al zou ik soms best wat krullen worden 🙂

Wat is je haarkleur?
Mijn haarkleur is donkerbruin

Verf je je haar zelf of ga je dan naar een kapsalon?
Ik laat mijn haar verven bij een kapsalon.

Doe je zelf manicure en pedicure of ga je naar een salon?
Ik doe mijn manicure en pedicure zelf, jaja ;P

Hoe vaak verander je de kleur van de nagels?
Dat doe ik toch wel redelijk vaak. Als ik een nieuw lakje heb, moet ik die al snel even uitproberen en in het weekend match ik mijn nagellak bij mijn kleding:) (hoe gek kun je zijn;P)

Lak je je teennagels enkel in de zomer of ook in de winter?
Ik lak mijn teennagels eigenlijk alleen in de zomer. Het kan wel zijn dat ik er in de winter een keer een mooie donkerrood kleurtje op doe, maar dat is dan ook alles.

Hoe lang duurt het voordat je make-up op hebt?
Ik neem er altijd een halfuurtje de tijd voor. Ik neem de tijd en maak me ook totaal niet druk haha.

Doe je eerst je ogen of eerst je gezicht?
Ik doe altijd eerst mijn ogen en dan de rest van mijn gezicht, omdat ik nog wel eens wat klaai met mascara,

‘Verzamel’ je make-up of koop je enkel wat je nodig hebt
Qua make-up , koop ik enkel wat ik nodig heb, maar qua nagellak ben ik echt een verzamelaar 🙂

Draag je vaak valse wimpers?
Ik draag nooit valse wimpers, ik heb al lange wimpers van mezelf en daar ben ik heeeeeeel blij mee

Heb je elke dag fullface?
Ik heb doordeweeks echt geen fullface, in het weekend heb ik vaak wel fullface..

Zou je je huis verlaten zonder make-up?
Mijn eerste antwoord was : NEE!!, maar daarna dacht ik: wacht even, ik ga heus wel eens zonder make up het huis uit. Dat is ook echt van de laatste tijd. Ik loop stage op een buitenschoolse opvang en dan heb je natuurlijk ook voorschoolse opvang. Ik moet dan om half 8 aanwezig zijn en dus ook vroeg mijn bed uit. Dan ga ik dus wel het huis uit zonder make-up:) jaja ik kan het wel(y)

Plan je de avond vooraf wat je de volgende dag zal aandoen, of kies je het op het moment dat je je aankleed?
Ik plan het inderdaad de avond ervoor. Ik vind dit wel zo makkelijk, want dan kan ik ’s morgens direct de kleren pakken die ik aan wil.

Hoe vaak wissel je je handtas?
Opzich redelijk vaak!

Ben je links- of rechtshandig?
Ik ben rechtshandig

Spreek je andere talen?
De talen die ik kan spreken zijn duits en engels, maar ik doe het niet vaak. Ik woon tenslotte in Nederland , dus de rest moet ook maar gewoon nederlands praten.

Lees je alle reacties op je blog?
Zeker weten lees ik alle reacties!! ik vind het altijd leuk dat mensen reageren en probeer dan ook altijd wel iets terug te reageren:)

Wat is je favoriete kleur?
Mijn favoriete kleur qua kleding is zwart, je kan het overal mee combineren, maar ook de neon kleurtjes vind ik erg leuk! Maar echt een favoriete kleur voor alles heb ik niet echt..

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden, zo zijn jullie weer wat te weten gekomen over mij:)


Liefs Richella

8 gedachtes over “Bloggers Tag!!

Geef een reactie

