BIG BAZARR!!

Heej,

Ik had al op veel blogs gelezen over de Essie nagellak bij de Big Bazar. En vandaag ben ik dan ook maar even wezen kijken, want zo’n koopje kan ik natuurlijk niet laten liggen!! Benieuwd wat het is geworden?? Kijk dan snel verder..
IMG_2669

Ik zal het even kort uitleggen. Essie nagellak. Zoals jullie hieronder kunnen zien is de normale prijs van een Essie lakje rond de 10 euro.
Untitled

MAAAAAR…. wat ik dus al zei; Bij de Big Bazar hadden ze een leuke actie met deze fijne nagellak. Nu 2 voor 5 euro!!.. Dan kan je het toch echt niet laten liggen of wel dan. Ik ben vanmorgen dan ook met wat klasgenoten even lekker wezen shoppen.

En tadaaa ik ben nu dus ook in het bezit van de bekende Essie nagellak
IMG_2640
Dit vond ik een superleuk kleurtje. Het is niet helemaal echt rood. Het zit tussen rood en roze in. Dit kleurtje heet : she’s pampered

IMG_2638
Dit vond ik ook zo’n leuk kleurtje . Dit kleurtje heet: where’s my chauffeur?

Deze lakjes waren dus 2 voor 5-,

Ook vond ik nog deze striping tape. Met deze tape kun je smalle lijntjes op je nagellak aanbrengen. Erg simpel , maar oooo zo leuk πŸ™‚ Deze tape kost : 1,69
IMG_2656

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen en ik bedank de bloggers die deze actie op hun blog hadden staan!! Wat een superactie!!

Hebben jullie ook al bij de Big Bazar gekeken naar de nagellak? en hebben jullie veel Essie lakjes in jullie verzameling?


Liefs Richella

10 gedachtes over “BIG BAZARR!!

Geef een reactie

