TAG * Too Much Information

Heej,

Deze tag kwam ik tegen op de blog van Eline en ik vond hem zo leuk om te lezen dat ik besloot hem zelf ook maar in te vullen 🙂   Veel leesplezier !!

Afbeelding

Wat heb je aan? ik draag op het moment een spijkerbroek met een hempje en een sweather. Heerlijk om zo de vakantie te beginnen 🙂

Ben je ooit verliefd geweest? Absoluut en ik zal je vertellen , ik ben nog steeds verliefd (L)

Hoe lang ben je? ik ben 1 meter 72.

Hoeveel weeg je? Volgende vraag!! flauw he?

Heb je tattoos? Ik heb geen tattoos, maar dat neemt niet weg dat ik het niet mooi vind. ik vind die kleine tattoos wel erg mooi namelijk zoals de infinity tattoos 🙂

Heb je piercings? Tja ik hou het maar gewoon bij 2 x 2 gaatjes in mijn oren. Voor de rest heb ik geen piercings al zou ik wel graag nog een extra gaatje in mn oren erbij willen hebben.

Wat is je favoriete show? Ik heb niet echt een favoriete show, maar ik moet zeggen dat ik elke avond echt wel voor de tv zit voor Utopia.

Favoriete band? heb ik ook niet echt ik vind van alles leuk. Als er maar een leuk deuntje is en als het maar klinkt 😉

Iets dat je mist? je hebt altijd van die momenten dat je de personen mist die er niet meer zijn. zoals het behalen van de autorijbewijs, je diploma

Favoriete nummer?: Ten feet tall  van Afrojack

Hoe oud ben je? : wat een heerlijke volgorde heeft deze tag;) , maar om ff terug te komen op de vraag : ik ben 21 jaar en zeer volwassen, wacht nee, dat klopt niet ;p

Waar moet jouw partner aan voldoen?: Ik vind het belangrijk dat  ik en mijn  partner ons zelf kunnen blijven in onze relatie, dat we met elkaar kunnen lachen en ook alles kunnen bespreken met elkaar. En daar voldoet mijn vriend absoluut aan (L).

Je favoriete quote?: haha ik zeg vaak: ‘it’s amazing’. Mn moeder word er zo langzamerhand al gek van maar dat is op dit moment toch wel mn favoriete quote :).

Favoriete kleur?: mijn favoriete kleur , tja..vaak heb ik zwart aan omdat je dat zo lekker kunt combineren met van alles. Maar de felle kleurtjes in de zomer vind ik toch ook erg leuk 🙂

Harde of zachte muziek?: Voor de mensen die mij kennen is dit een vraag waar zij het antwoord wel op weten 😉 ik hou van harde muziek. en ik zal eerlijk zeggen.. mijn ene speaker in de auto doet het al niet meer, omdat ik hem heb opgeblazen, OEPSS..

Hoe lang heb je nodig om te douchen?: Ik vind douchen echt heerlijk en als ik mijn zin doe, sta ik er zo een uur onder, maar dat vinden mijn ouders niet zo heel erg leuk. Maar ik sta toch al gauw een kwartier a 20 minuten onder de douche.

Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?: In totaal denk ik dat ik een uur kwijt ben, als ik op moet schieten. Als ik de hele dag de tijd heb, ga ik ’s morgens gewoon lekker mn gang en zie k wel wanneer ik klaar ben.

Ooit gevochten?: nee en dat wil ik graag zo houden..

Turn on? lieve lach en grapjes

Turn off? Arrogantie en geroddel!!

Angsten?: Om een ernstig ongeluk te krijgen.

Het laatste dat je liet huilen?: Ziek zijn en paracetamol werkt gewoon niet..ik ben zo’n jankerd…

De laatste keer dat je ‘ik hou van je’ zei : Vant weekend tegen mn vriend 🙂

Met wie heb je het laatst gepraat?: met mams 🙂

De relatie tussen jou en de persoon waar je als laatst een bericht naar hebt gestuurd?: Dat is Jose, ze zit bij me in de klas en we hebben het altijd dik gezellig 🙂

Je favoriete eten?: hmm ik noem gewoon mn 3 favoriete etens ( haha grappig woord ) uuhm, patat, boerenkool en lasagne .. nomnomnom

Een plaats die je graag wilt bezoeken?: dat heb ik niet echt, als ik maar met leuke mensen ben, vind ik alles prima.

Heb je een crush?: Jaaaa zeker, op mn vriend natuurlijk!!

De laatste keer dat je iemand hebt gezoend?: Afgelopen weekend natuurlijk 😉

De laatste keer dat je bent beledigd?: dat is wel weer een tijdje geleden 🙂

Favoriete smaak?: fruitsmaak , wat een mooi samengevat antwoord al zeg ik het zelf !

Welke instrumenten bespeel je?: nou ik bespeel geen instrumenten, wat ik wel erg jammer vind, want ik vind piano en gitaar toch wel erg mooi!!

Favoriete sieraad?: de ring die ik van mn vriend heb gekregen op mn verjaardag 🙂

Laatste sport die je hebt uitgeoefend?: Haha voetballen met mn nichtje in de achtertuin van opa en oma, en dat was me intensief!! (overtrappen)

De laatste persoon waar je mee was?: met mam. nu ik hier zit te typen, leest zij de folders die we net binnen hebben gekregen.

Wie is de volgende die deze vragen moet beantwoorden? Ik ga niemand de taak geven, jullie nemen hem maar lekker over als je dat wilt 🙂 laat dan wel ff een berichtje achter want dan lees ik die van jullie ook!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze tag te lezen 🙂

Afbeelding

 

Geef een reactie

