Samenwerken met Pixum.nl!!

pixum

Begin oktober kreeg ik een mailtje van Pixum.nl. Pixum was op zoek naar bloggers in Nederland die fotoproducten wilden testen en er vervolgens een eerlijke en objectieve recensie op hun weblog over wilden schrijven.Mijn antwoord was natuurlijk direct ja! Benieuwd wat ik heb getest? Lees dan snel verder!!

Eerst even snel wat over Pixum, want wie is Pixum?

Pixum is een populaire online fotoservice. Veertien jaar geleden opgericht in Duitsland, zijn zij inmiddels actief in heel Europa. Pixum heeft een zeer gevarieerd aanbod van fotoproducten. van de traditionele foto-afdrukken tot enorme XXL-posters en van fotoboeken tot canvasfoto’s.

Wat was de opdracht?

Ik mocht een foto op canvas laten afdrukken. Dat kwam even mooi uit, want afgelopen zomer ben ik in Oostenrijk op vakantie geweest en had leuke foto’s gemaakt en heb dan ook een mooie foto uitgekozen op af te laten drukken op canvas. Om een foto op canvas te laten afdrukken, klik ik op wanddecoratie en krijg direct dit in beeld

canvas

Mijn eerste indruk van de website was een beetje rommelig. Maar toen ik me eenmaal geregistreerd had, was er niks meer aan de hand. Alles stond duidelijk aangegeven en je moest een paar stappen volgen en binnen een mum van tijd was de foto op canvas al klaar. Verzenden en wachten maar.

Op de website staat aangegeven dat het 4 tot 5 werkdagen kan duren voordat de bestelling er is. Dit is bij mij ook het geval als ik hem zondag bestel. De vrijdag erop heb ik hem thuis. Hij is netjes ingepakt en om het canvasdoek heen zit nog extra plastic voor de bescherming van het doek.

Mijn eerste reactie is heel positief. De foto staat er scherp en gecentreerd op en de kleuren zijn ook mooi. Hieronder het resultaat van het canvasdoek.

IMG_3874 Als ik hem omdraai ben ik ook enthousiast. De afwerking van de achterkant vind ik ook netjes.

IMG_3868

.

 

Hoe denk  ik nu over Pixum.nl

ik ben absoluut zeer tevreden over het product wat ik mocht testen. Het is een mooi canvasdoek geworden en ik ben er dan ook erg blij mee. De site was duidelijk na het registreren en hij was binnen een mum van tijd klaar. Ook is het goed verpakt en kan er dus niks mee gebeuren tijdens de post. Ik kijk positief terug op de samenwerking met Pixum!

Liefs Richella

Geef een reactie

