Shoplog Primark

Heej,

Mijn allerliefste tante had het super idee om een dagje naar de Primark te gaan. En afgelopen vrijdag zijn we dan ook naar de Primark in Bremen geweest. Benieuwd wat ik heb gekocht? Kijk dan snel verder!!!
IMG_2382

Als eerst kwam ik deze donkere skinny jeans tegen.
IMG_2371
Relaxed skinny – 13-,

Ook kwam ik deze legergroene blouse tegen.
IMG_2361
Blouse – 13-,
De kleine details:
detail

Bij deze blouse kocht ik deze ketting
IMG_2368
Navajo leaf necklace – 5-,

Ook kocht ik nog deze stoere boots
IMG_2381
Quilted biker boots – 22-,

Deze oorbellen met diamantjes heb ik ook nog gekocht. Jullie hebben deze ook al gezien in mijn eerste Shoplog Maar ik ben buiten 1 oorbel verloren, dus moest ik natuurlijk wel even weer nieuwe meenemen.
IMG_2376
oorbellen – 1,50

Ook kreeg ik nog deze nagellak van mijn tante. Dit is de nagellak waarover ik gister schreef
IMG_2379
Embellish 3D manicure – 3,50

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik ben in ieder geval blij met mijn aankopen..

Liefs Richella

11 gedachtes over “Shoplog Primark

Plaats een reactie